Posted in Մայրենի

Մայրենի

Դուրս գրել ածականները և գոյականները:

Հրամանատարը հասավ սիրելի  ընկերներին, որպեսզի երկրորդ անգամ փրկի նրանց վտանգից: (3 գոյական-Հրամանատարը,ընկերներին,վտանգից, 1 ածական-սիրելի)

Երբ հեռվում հանգչեցին վերջին լույսերը, փոքրիկ Անահիտը երկու անգամ շշուկով ասաց: (3 գոյական-Անահիտը,շշուկով,լույսերը. 2 ածական-փոքրիկ,վերջին.)

Ես սիրում եմ հորդառատ անձրևը. այն իմ մեջ հաճելի հիշողություններ է արթնացնում: (2 գոյական-անձրևը,հիշողություններ. 2 ածական-հաճելի,սիրում)

Առաջին անգամն էր, որ նա ջերմ սեր էր զգում կրտսեր քրոջ` Մարգարիտի հանդեպ: (3 գոյական-Մարգարիտի,սեր,քրոջ. 2 ածական-զգում,ջերմ.)

Նա հարյուր հատ գունավոր ծաղիկներ էր ուզում, որպեսզի դրանցով զարդարեր գեղեցիկ զույգի հարսանեկան տոնը: (4 գոյական-ծաղիկներ,զույգի,նա,տոնը. 3 ածական-գունավոր,հարսանեկան,գեղեցիկ.)

Բառերը հոգնակի դարձնել:

Մարդ-մարդիկ, դաս-դասեր, սյուն-սյուներ, ձուկ-ձկներ, մատ-մատեր, ձեռ-ձեռքեր, ոտ-ոտքեր, հարս-հարսներ, գրատուն-գրատներ, ձեռագիր-ձեռագրեր, պատմագիր-պատմագրեր, հեռախոս-հեռախոսներ, մարդասպան-մարդասպաններ,տղա-տղաներ, աստղ-ասեղներ, գնդակ-գնդակներ, գլուխ-գլխեր:

  1. Առանձնացրեք անձնանիշ և իրանիշ գոյականները

Ռուսներ-անձանիշ, քաղաք-իրանիշ, մայրիկ-անձանիշ, Հասաստան-անձանիշ, դասընկեր-անձնանիշ,դասացուցակ-իրանիշ, ավտոմեքենա-իրանիշ, ինքնաթիռ-իրանիշ, օդաչու-անձանիշ, լավություն-իրանիշ:

  1. Հետևյալ ածականները եթե հնարավոր է դրեք համեմատության երեք աստիճաններով-      Մաքուր-, կաղ, հին, կարմիր, դաժան, կարճ:

դրական           բաղդատական      գերադրական

շատ մաքուր     ավելի մաքուր       ամենամաքուր

շատ կաղ           պակաս կաղ         ամենակաղ

շատ հին            ավելի հին              ամենահին

վառ կարմիր     ավելի կարմի       կարմրագույն

շատ դաժան      ավելի դաժան     ամենադաժան

շատ կարճ          ավելի կարճ       ամենակարճ

 

Leave a comment